Traumer og PTSD

Kronisk behøver ikke at betyde kronisk

Alt for mange lever med følgerne af traumatiske oplevelser. Dette ofte i mange år. Desværre får mange også besked om, at det er en kronisk tilstand, uden mulighed for helbredelse. Men sådan behøver det ikke at være!

Med energipsykologiske metoder, som virker smertefrit og hurtigt, opløser vi fastlåstheden i traumet, og selv PTSD symptomer mindskes eller opløses helt.

Teknikkerne er fuldstændig trygge at arbejde med, og har indbyggede metoder, som hindrer retraumatisering. Man behøver end ikke at tale om sine oplevelser for at behandlingen virker, hvilket er en stor lettelse for mange.

Sammenlignet med mange andre metoder til at afhjælpe traumer og PTSD, så er de energipsykologiske teknikker meget hurtigt virkende. Vi taler ikke om langvarrige forløb over halve og hele år, men om ganske få sessioner. Ofte oplever man stor lettelse og ro allerede under den første behandling.

Der er mere end 20 års erfaring med brug af energispykologi til traume og PTSD behandling. Dette bl.a. til behandling af krigsveteraner, som ofte er hårdt ramt. Metoderne bruges af mange læger, sygeplejesker, psykologer og terapeuter rundt omkring i verden.

Ring og få en snak, hvis du har spørgsmål inden du beslutter dig.

Hvordan opleves det efter behandlingen?

Du vil efter endt behandlingsforløb stadig kunne genkalde dig oplevelser og situationer. Det som er sket, skete jo. Men de følelsesmæssige og de mentale smerter er væk. Det vil nogenlunde opleves, som når du ser en film i biografen, noget du ser på afstand, men som du ikke længere føler dig påvirket af.

Symptomer som søvnløshed og mareridt vil også bedres eller helt stoppe.

Sessioner over telefon og Skype

Uanset hvor du befinder dig, har jeg nu mulighed for at hjælpe dig!

Sessionerne foregår nemlig over Skype, eller på telefonen.

For nogle, kan det virke uvant eller underligt, at skulle mødes med deres terapeut online eller over telefonen.
Det har jeg fuld forståelse for.

Jeg har dog udelukkende gode erfaringer med det.

Trygheden er i højsædet, nærværet er tilstede, og behandlingerne virker fuldt ud lige så godt, som sad vi fysisk overfor hinanden.

Samtidig undgår du transporttid- og omkostninger, og kan sidde komfortabelt i din egen stue.

Ring eller send mig en sms, så tager vi en snak, og finder vi ud af det!