Traumer og PTSD

For dig som har været ude for en eller flere traumatiske oplevelser, eller har fået diagnosen PTSD - også "kronisk".

Blid, tryg og skånsom hjælp til heling af oplevelser og symptomer.

Du vil opleve:

Du vil efter endt behandling stadig kunne genkalde dig oplevelser og situationer, men den følelsesmæssige og mentale smerte er væk. Det vil nogenlunde opleves, som en film, som du nu i stedet for ser på afstand, og som du ikke føler dig påvirket af.

Symptomer som søvnløshed og mareridt vil også bedres eller helt stoppe.

Kronisk behøver ikke at betyde kronisk

Alt for mange lever med følgerne af traumatiske oplevelser, og ofte i mange år, med beskeden om, at det er en kronisk tilstand uden mulighed for helbredelse. Sådan behøver det ikke at være!

Med energipsykologiske metoder, EFT og TAT, som virker smertefrit, hurtigt og uden medikamenter, opløses fastlåstheden i traumet, og selv PTSD symptomer mindskes eller opløses helt, med ganske få behandlinger.

I forbindelse med behandlingen benytter jeg specielle teknikker så retraumatisering undgåes.

Der er mere end 20 års erfaring med brug af energispykologi til traume og PTSD behandling, bl.a. til behandling af krigsveteraner. Metoderne bruges ligeledes af mange læger, psykologer og terapeuter rundt omkring i verden. EFT er desuden godkendt som videreuddannelse for kiropraktorer og socialarbejdere i England og USA.
Jeg er selv uddannet i Sverige, og certificeret i England, som den første i Danmark, og har derfor mange års gode erfaringer.

Ring og få en snak, hvis du har spørgsmål inden du beslutter dig.

Du kan læse mere om EFT her.
Du kan læse mere om TAT her.
Annette Rosenved Petersen | Holbækvej 34, 2. sal, dør 2, Roskilde  | Tlf.: 51662682